Catharina M.blogg.se

Stackarn!

Kategori: Allmänt

Yo! Tycker så synd om Betto!! Idag hade vi typ 3 timmars håltimma. Då tänkte vårat lilla gäng gå på stan och ta en liten fika. Sedan gick vi förbi en stolpe och TJ sa: "Vad får jag om jag slickar på stolpen?" 
Då sa vi: "Vi bjuder på fikat!" Och rätt så det var så vände jag mig om och såg att Betto satt fast med tungan på stolpen! Och i nästa sekund var TJ och jag på väg till en lärare som kom ut med en kopp varm vatten som han skulle hälla över tungan så den lossnade. Men då när vi var halvvägs tillbaka så hade Betto lyckas slita sig loss därifrån, men det var ju inte nå bra alls för det bara rann blod ur munnen! Åh, stackarn!
Men aja, idag är det ju lucia! Ehm, vet inte vad jag ska skriva mer om det. Ville bara avsluta inlägget med något lite mer positivt! Puss & kram ❤
 
Klicka på bilden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: